لرزه گیر لاستیکی بلادری مهاردار

نوشته شده توسط مدیر سایت. Posted in سوپاپ و لرزه گیر

لرزه گیر لاستیکی بلادری مهاردار

 

مورد استفاده :

larzehgir mahardar 2
1- جذب ارتعاش ، صدا و لرزش

2- سیستم عملکرد دورانی پمپ ها ، کمپرسورها و ... همواره توام با لرزش و ارتعاش بوده و با مستهلک شدن قطعات ، ارتعاشات سیستم افزایش یافته و باعث ایجاد اثرات مخرب در سیستمهای لوله کش یمی گردد. لذا به کارگیری لرزه گیرهای لاستیکی در قسمت های ورودی و خروجی پمپ ها را جهت جذب لرزش و صدا الزامی مینماید.

 

جذب حرکت های مختلف:

با توجه به وجود تغییرات محوری ، عرضی و زاویه ای ناشی از عوامل مختلف از جمله انبساط و انقباض در سیستم های لوله کشی و عدم هم راستایی خطوط ، لزوم کاربرد فلکسورهای لاستیکی به وضوح آشکار می شود. عملکرد مکانیکی پمپ ها و تغییرات دما در شرایط آب و هوایی می توانند تاثیرات مخربی را خصوصا در محل اتصالات ایجاد نماید. گروهی از لرزه گیرهای لاستیکی فلکسور با توجه به محاسبات کل سیستم طراحی Piping تولید و نصب می شوند، که عامل تداوم و طول عمر بیشتر سیستم خواهد بود.

 

مواد خام مصرفی لرزه گیرهای لاستیکی :

لرزه گیرهای لاستیکی فلکسور از ترکیبات مختلف پلیمری از جمله NBR ، CR ، SBR ، EPDM مناسب جهت صنایع تاسیساتی ، نفت و گاز و پتروشیمی ، صنایع غذایی و... تولید می گردد. قسمت فلنچ از چدن داکتیل و آلیاژهای فولاد براساس استانداردهای DIN، ANSI تهیه می شوند.

larzehgir mahardarقسمت های لاستیکی فلکسور (بدنه اصلی) بیشترین مقاومت در برابر فشار سیال ، حرارت و اوزون درشرایط مختلف جوی را دارا می باشد.

لرزه گیرهای لاستیکی با باندزرد رنگ مناسب جهت سیستم های تاسیساتی وآبرسانی با فشار کاری 10 بار و قابلیت تحمل دمای ماکزیمم 90 درجه سانتیگراد

 

اطلاعات بيشتر :
    

واحد شمارش : عدد

لایه داخلی : NR/SBR

لایه محافظ : نخ نایلونی

لایه خارجی : EPDM

فلنچ : چدنی ، کربن استیل و استنلس

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
دیدگاه شما بعد از تایید مدیر نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

با پارسل تماس بگیرید

ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن : 33965649 021 98+     فاکس: 33964973 021 98+

موبایل: 09121355006 98+

آدرس : تهران.خیابان خیام شمالی مقابل پارکشهر مجتمع تجاری خیام واحد 364