لرزه گیر ساده

نوشته شده توسط مدیر سایت. Posted in سوپاپ و لرزه گیر

لرزه گیر ساده

1-1337408158

توضیحات لرزه گیر:
استفاده از لرزه گیرها از روشهای جلوگیری از انتقال لرزشهای به وجود آمده به سایر قسمتهای خط می‌باشد. این لرزه گیرها با توجه به نوع مواد مصرفی در اتصالات لاستیکی و غیر لاستیکی در شرایط مختلف میتوانند مورد استفاده قرار
گیرند.که برخی‌ از این موارد مورد استفاده عبارتند از(خطوط بخار،و خطوط انتقال انواع سیالات شامل آب سرد و گرم،دریا و انواع موادآشامیدنی،خطوط مختلف پالایشگاه و پتروشیمی و شبکه‌های گاز رسانی و خطوط خلأ .

تجهیزات دینامیکی موجود در خط لوله از جمله پمپ، کمپرسور، فن و توربین و.. به علت حرکت داخلی لرزشهایی را به خط لوله اعمال می‌کنند که این لرزشها باعث ایجاد سروصدا و استهلاک زودرس خط لوله و سایر قطعات و مشکلات متعدد دیگری می‌شوند.

گستره کاربرد:

یکی از کاربردهای لرزه گیرهای لاستیکی در قسمت Suction و Discharge پمپها می‌باشد که علاوه بر جذب لرزشهای موجود، قابلیت حذف ضربات قوچ و شوکهای به وجود آمده را دارند از کاربردهای دیگر لرزه گیرهای لاستیکی حذف حرکات ناشی از تغییرات ناشی از تغییرات ابعادی خطوط می‌باشد مزیت عمده لرزه گیر‌های لاستیکی نسبت به اتصالات آکاردئونی، قابلیت استفاده از آنها در محیطهای بسیار خورنده می‌باشد، هرچند که این اتصالات دما و فشار محدودی را تحمل می‌کنند. گاهی نیز از لرزه گیرهای لاستیکی برای جلوگیری از هدایت الکتریکی استفاده می‌شود.

برخی از موارد کاربرد لرزه گیر‌ها در صنایع شیمیایی، داروئی، دریایی، تاسیساتی، فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی می‌باشد.

 

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
دیدگاه شما بعد از تایید مدیر نمایش داده خواهد شد
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

با پارسل تماس بگیرید

ایمیل:  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

تلفن : 33965649 021 98+     فاکس: 33964973 021 98+

موبایل: 09121355006 98+

آدرس : تهران.خیابان خیام شمالی مقابل پارکشهر مجتمع تجاری خیام واحد 364